Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ASR :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При мене вече всичко е ОК , благодарение на Mury
    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

    Comment


    • #17
      Изкарай я на магистралата и виж колко вдига, при мен се оправи

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от stoqnkoto Покажи съобщение
        Изкарай я на магистралата и виж колко вдига, при мен се оправи
        Ти шегуваш ли се? Като ѝ вдигнеш максималната скорост изчиства проблемите
        А може би като се изкъпеш гори по-малко....
        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

        Comment


        • #19
          Forum.Alfa156.com

          Пичове, вижте какво намерих: http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=56817

          Англичаните пишат интересни неща. Скоро ще започна с решаването на проблемите.
          Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

          Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
            Ти шегуваш ли се? Като ѝ вдигнеш максималната скорост изчиства проблемите
            А може би като се изкъпеш гори по-малко....
            Не! Като се изкъпеш не миришеш Скоро имах такъв проблем и така си го реших. УСПЕХ
            Last edited by stoqnkoto; d.m.y г., 21:33.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
              При мен е подобно положението. Две седмици след закупуване на колата, периодично започнаха да се изключват всички системи- ABS-ASR-VDC. Това се получи със застудяването на времето, снега и лошите условия, но съм я карал доста малко тогава. Понякога след гасене и палене си работеха системите, понякога не се оправяха. Също и в движение изключваха и включваха. Последните 2 седмици постоянно са изключени системите -ABS-ASR-VDC. Веднъж в движение ми изпищя и светна нещо Stop engine, и на компютъра показа ръчна, а лампата на ръчната на скоростомера мигаше, но бях с поляризирани очила и не можах да осъзная и погледна какво точно се случва, но се оправи след рестарт на Двг. Това го повтори при палене и изписа -EBD faiilure, Stop the engine. При рестарт на двигателя се оправи. Давайте някакви идеи който се е сблъсквал с такъв тип проблем. Закачихме я със Стелт на компа и не показа никакви грешки, което е още по-странно. Но ФиатЕкускана, който имаме, е някакъв демо и не му се доверявам напълно.
              Също да кажа, че мерих напрежението с което зарежда алтернатора. При празен ход е 13.9 а при натисната газ е 14.1 Волта.
              Я си провери бушона на АБС-а,на твойта кола би трябвало да не плюсовата клема отгоре,имат навика да клеясват,та даже и да горят без причина.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от stoqnkoto Покажи съобщение
                Не! Като се изкъпеш не миришеш Скоро имах такъв проблем и така си го реших. УСПЕХ
                Xaxaaxaxa
                Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                Comment


                • #23
                  датчик обороти

                  Пичове, на диагностика показа ляв датчик на оборотите. Тия дни ще го сменя. Вариантите да е прекъсната връзката по пътя се изключва защото по системите нищо не е бутано. Ще пиша другата седмица окончателно като реша проблема.
                  Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                  Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
                    Пичове, на диагностика показа ляв датчик на оборотите. Тия дни ще го сменя. Вариантите да е прекъсната връзката по пътя се изключва защото по системите нищо не е бутано. Ще пиша другата седмица окончателно като реша проблема.
                    Огледай кабела на датчика за протривания,един некадърен майстор дето е барал окачването е достатъчен да обърка пътя на кабела,за да се протрие някъде.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Огледай кабела на датчика за протривания,един некадърен майстор дето е барал окачването е достатъчен да обърка пътя на кабела,за да се протрие някъде.
                      На пръв поглед от видимата част няма никъде протрито. Кабела е в цялоста си. Ако има нещо, то ще е навътре, което ще изисква монтаж-демонтаж на жицата. Мисля, че ще го заменя.
                      Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                      Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                      Comment


                      • #26
                        Гледам датчици в един сайт, който ми препоръча един познат. Каза, че цените били доста по-ниски. http://www.mister-auto.bg/bg/datchik...7623_g412.html
                        Да гледам само тези датчици с ЕСП, нали? Или не.
                        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                        Comment


                        • #27
                          Busted

                          Koлеги, реших си проблема със системите. Оказа се, че не е нищо сериозно и фрапиращо. Протрит кабела на датчика. Някой който изобщо не е бил наясно, е сменял нещо по предното окачване го е закрепил отпред на шенкела/носача(или каквото е там). Когато съм карал със 17'' нямаше проблеми, защото джантата е отивала по високо. Но с 15'' зимни веднага при неравностите е започнало да стърже. В резултат кабела е изстърган колкото жичка и респективно датчика не дава никаква информация. Просто мястото му е отзад, зад шенкела. Некомпетентни сервизи ти отварят работа, нерви и средства на вятъра. При смяната на гуми/джанти се заглеждайте от коя страна минават тези кабели, за да предотвратите такива проблеми.
                          Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                          Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
                            Koлеги, реших си проблема със системите. Оказа се, че не е нищо сериозно и фрапиращо. Протрит кабела на датчика. Някой който изобщо не е бил наясно, е сменял нещо по предното окачване го е закрепил отпред на шенкела/носача(или каквото е там). Когато съм карал със 17'' нямаше проблеми, защото джантата е отивала по високо. Но с 15'' зимни веднага при неравностите е започнало да стърже. В резултат кабела е изстърган колкото жичка и респективно датчика не дава никаква информация. Просто мястото му е отзад, зад шенкела. Некомпетентни сервизи ти отварят работа, нерви и средства на вятъра. При смяната на гуми/джанти се заглеждайте от коя страна минават тези кабели, за да предотвратите такива проблеми.
                            Другият път ме слушай,не бързай да сменяш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Другият път ме слушай,не бързай да сменяш
                              Мъри, много ти благодаря за съветите. :bow:
                              Просто нямаше как да стане, без смяна на датчика и жицата с него, което с отстъпката ми излезе 84 лв. Не е малко, но се радвам, че само с това се разминах.
                              Между другото тоя кабел подлежи на поправка и се чудя кво да го правя. МИсля да го стегна и някой ако го иска да се споразумеем. Има начини за консервиране на връзката и да не попада влага и да не създава проблеми.
                              Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                              Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                              Comment


                              • #30
                                Ми що не си го отремонтира бре, ами си купи друг, хахахахаххаахах.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X